Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2017 12:44 - Да отслабнем за лятото
Автор: changemyself Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 174 Коментари: 0 Гласове:
0



 Такааа...Колко от Вас са си казвали "От днес(утре) се променям...започвам нов живот" ?
И аз така - стотици пъти...И накрая се реших.
Водя застоял начин на живот, работя на компютър по цял ден, храня се с боклуци...пуша поне 1-2 кутии на ден от около 15 години...На 34 съм, с наднормено тегло, при нормално 70-71кг съм 85кг !!! А преди 5-6 години бях 60кг !!!!

И така..НАЧАЛОТО
стъпка 1
Цигарите - пречат ...ама много!
Здравословно (- дишане, сърце, бял дроб, кожа, торбички под очите и т.н) финансово, за самочувствието...вонята...Грозна работа!Спрях цигарите изведнъж..Това да ги ограничаваш, да ги намаляш - за мен са глупости и не работи...Просто ги спрях изведнъж, без хапчета, лепенки, електронни устройства и т.н..
И така вече месец и половина...А от днес вече се стигна и до
стъпка 2 и стъпка 3
Станах в 6, кафенце, преглед на пресата, на служебния мейл и излязох към..фитнес залата...Стоях час...После душче и на работа...
Когато правиш нещо подобно, трябва да имаш ясна цел и да си поставиш реално постижими срокове.
Та целта ми е:
- до месец, месец и половина, т.е до 15-30.04 кантара да показва 79-80;
- в оставащото време - 2-3 месеца до юли да сваля още 7-8кг и да вляза в норма..
Ще се тегля всеки понеделник и ще отбелязвам напредъка...
Стъпка 3 е храната...Нещата са изключително прости: Ако приемаш повече калории, отколкото израходваш ги трупаш като мазнини и обратно! Елементарно! И все пак тялото се нуждае от всички видове хранителни вещества, затова няма да изключвам нищо, просто ще приемам мазнини, в ограничени количества, и въглехидрати, също минимални стойности, но ще наблегна на белтъчините. Елементарно!
Ако някой се интересува от тренировките, хранителния ми режим или иска да тренираме заедно може да ми пише.
Поздрави и успех на всички!





Гласувай:
0


Вълнообразно



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: changemyself
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2818
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930